Weekly Photo Challenge: Fleeting Moment

Share a picture that captures a fleeting moment on the street!  är Ericas uppmaning i veckans foto utmaning.

Jag kollade igenom mina bilder och hittade ingen som jag tyckte stämde bra med temat så då satte jag mig på cykeln och for till stan i morse. Vi har ju festivaldagar här hos oss nu och jag hittade några som var vakna med mig på stan. Måsarna var i full fart med att försöka få tag i halvätna hamburgare och andra gosaker som festivalbesökarna hade kastat i soptunnan.

Mer bidrag

8 thoughts on “Weekly Photo Challenge: Fleeting Moment

  1. Pingback: Weekly Photo Challenge – Fleeting Moment | Just Snaps

  2. Pingback: Weekly Photo Challenge – Fleeting Moment | Chittle Chattle

  3. Pingback: Weekly Photo Challenge: Fleeting Moment… | Mirth and Motivation

Kommentera

