Myggbett

i massor fick jag ikväll när jag var ut och fotade. Jag hade nog tänkt vara ute längre men så fort jag stog still så blev jag anfallen. Vi hade det soligt och varmt och fint i dag på dagen och det var hur härligt som helst. Vi är ju inte bortskämda med solen de här sista två veckorna i alla fall. Nu har min halva semester varit så nu hoppas jag på att det blir soligt och varmt så man får känna att det är sommar.

Detta bildspel kräver JavaScript.

One thought on “Myggbett

Kommentera

