Lördagsmorgon och en massa

blötsnö…. tungt som tusan var det att skotta men man får se det som bra träning för kroppen. Jag känner mig lite mer utvilad idag och lite gladare än igår. Jag har en massa måste göra men har inte riktigt bestämt mig om jag ska göra dem idag eller skjuta på de till i morgon eller till på måndag…

En fin blomma som är tagen på sensommaren att längta till den härliga varma årstiden. Nu när det är en massa snöskottning och julstress och en massa måsten…. fast å andra sidan så har vi ju ett val det behöver ju inte bli en massa stress! Önskar alla en skön helg utan stress!

Sommarblomma 1/8 2011

Kommentera

