Fototriss: Ljus

Fototrissen igen och ett riktigt jultema nu när vi närmar oss första advent. Den här veckan valde jag inte nytagna bilder utan några som jag tog förra året och som jag tycker speglar temat ljus väldigt bra. Första bilden så ser man tydligt solens ljusstrålar ner mot vattnet i Klintforsån, det var en underbart härlig dag i december 2011. De andra bilderna är tagna under hösten 2011 och där har ju ljuset också en betydande och förstärkande roll för bilden. Förutom fototrissen så är det även en tävling med fina vinster från Coolstuff.

Klintforsån 7/12 2011

Höstlöv i motljus 20/11 2011

Höstlöv 9/11 2011

Fler bidrag hittar ni på

banner

32 thoughts on “Fototriss: Ljus

  1. Första bilden har ett magiskt ljus. Längtar efter en riktigt fin frostig vinterdag!Skulle vara skönt som omväxling till det grå som är det dominerande nu.
    Hade tur som fick mina minuter med ljus igår annars hade blivit arkivebilder hos mig med!
    Tack för kommentaren!

Kommentera

