Min röda flaska

Har köpt en röd glasflaska som jag tycker är väldigt fin. Har ställt den i ett fönster så när det är ljust ute så blir den så där alldeles härligt skimrandes röd. Jag kan inte annat än älska den röda flaskan.  Jag tittar ofta på den när jag är hemma och tänker tillbaka på de sista åren som har varit väldigt jobbiga men lika snabbt så bubblar glädjen i mig och tankarna far till mina planer för framtiden. Jag blir otroligt glad när jag ser den röda flaskan för den ger mig styrka, lugn och stort hopp.

One thought on “Min röda flaska

  1. Åh, jag älskar sånt där. Vilken härlig röd färg.
    Skönt att höra att du tänker framåt och har planer för framtiden.
    Hoppas att allt är bra med dig och lillgrabben.
    Kramar

Kommentera

