Herr Kantarell

Idag har jag varit i skogen och letat svamp och jag måste säga att jag är nybörjare på svampplockning. Det här är min andra dag som jag är iväg och letar specifikt efter svamp. Förmodligen så har jag en massa nybörjartur för jag hittade litegrann och det var så superkul att det här måste jag göra fler gånger. Förra veckan så köpte jag en korg och en svampkniv och en svamptork. Kände att det kanske skulle dröja innan jag får inviga nya torken men nu står den och kör för fullt i köket.

Kommentera

