Bjuröklubb

naturreservat har jag spenderat flera timmar i eftermiddag. Riktigt härligt och rogivande att gå runt och insupa den härliga naturen och titta på de fornlämningar som finns där. Det var synd att det var mulet och man såg inte ens havet för disdimman. Men jag ska fara dit fler gånger då det är bättre väder så man kan se den fantastiska utsikten. Ett som är säkert är att man ska ha gott om tid om man ska se det mesta som erbjuds där. Jag var till fyren och Jungfrugraven och kapellet. Jag satte mig i kapellet en stund och bara var. Det är ett litet och otroligt fint kapell som ingav ett härligt lugn.

5 thoughts on “Bjuröklubb

Kommentera

