Regnig Söndag

men det spelar ingen roll för nu äntligen har min semester kommit och det känns otroligt härligt och den har varit väldigt efterlängtad. Igår så var jag ute två timmar och tog en härlig promenad i skogen med massa fågelkvitter. Jag var i ett elljusspår som det var väldigt längesedan jag har varit i och det var så härligt! Jag hade kameran med och gick först ett varv sen lämnade jag kameran i bilen och tog ett sväng till och då provade jag att springa!! Ja ni läse rätt.. springa. Jag har tänkt att försöka att lära mig att springa och se om det fungerar för mitt knä som jag är opererad i flera gånger. Nu är det ju väldigt längsedan alla operationer så förhoppningsvis så ska knäet hålla för att springa. Det är väl mest jobbigt i huvudet och att komma över den jobbiga tröskeln men jag utmanar mig själv och hoppas att jag kan bli en löpare. Det är bara att bita ihop och tänka positivt när det är som jobbigast🙂

Kommentera

