Fototriss: Tillsammans

Tillsammans är ett starkt ord och det används av Cancerfonden för att besegra cancer. Nästan alla av oss har nära och kära som drabbas av sjukdomar i olika former och det är naturligtvis väldigt jobbigt. Jag tycker det är viktigt att vi tar vara på vår tid och att vi gör saker som vi tycker om och som får oss att må bra. För bara på några få sekunder kan allting ändras till det sämre.

Med glada tankar om att vilken tur jag har som har ett så bra och ”rikt” liv på många sätt for jag ut i solen på lördagsförmiddagen och hade ordet tillsammans i mina tankar och ett leende på mina läppar. Jag tog en promenad mot skogen och såg ganska många cyklar vid kolonilotterna och så hittade jag ett gäng glada engagerade som höll på att arbeta med deras stora intresse. Kvinnorna jobbade med växterna och krattning medan herrarna tog sig an gräsklipparna. Sista bilden tog jag när jag var på väg hem igen och jag gillar deras lite på avstånd men fortfarande tillsammans promenad.

Fler bidrag hittar ni på

banner

15 thoughts on “Fototriss: Tillsammans

Kommentera

