Lördagsmorgon

just nu och jag sitter och ska strax iväg till arbetet. Det är ingen fototriss den här helgen, för Helena som håller i den är ju på semester i govärmen. Det har inte heller kommit någon ny utmaning i Weekley foto challenge. Så då sitter jag och kollar bland mina bilder för att kolla om jag hittar några trevliga att länga ut i brist på annat. Blev lite blandade bilder på min lillkille och nu blir det hårdträning med tutten som har en ful ovana och ska hänga med överallt.

Kommentera

