Snart påskveckan

och jag längtar så mycket till tisdag påskveckan för då kommer Johan och Emelie hem. Lee pratar om storebror och säger att han ska sova med honom, men det tror jag inte Johan går med på🙂 Jag hoppas att den här veckan och helgen bara springer förbi. Tror att det smäller till för det är något nästan varenda dag. Idag ska jag fara på personmöte strax efter lunch sen blir det att sova några timmar för jag har vakennatt. I morgon är det utbildning på eftermiddagen och sen på torsdag ska jag på möte med Kvinnofrid för en återträff. Det ska bli skoj att träffas igen för det var flera månader sen sist. Sen så ska jag jobba hela helgen och pang så är det ny vecka och Johan är hemma, säger bara underbart!🙂

One thought on “Snart påskveckan

Kommentera

