Fototriss: Prickigt

Jag valde att hoppa över förra veckans fototriss på glitter och glamour och jag har tittat på många utav bidragen och det var väldigt många fina bilder. Väldigt roligt tycker jag att det var för Veronica som vann med sina otroligt fina bilder för hon kommer från samma stad som jag. Grattis!

Prickigt är ju temat för den här veckan och det finns ju så mycket roligare prickar än just vattkoppor. Håller tummarna att Helenas familjs prickar hinner gå bort innan solresan! Jag har gjort en djupdykning bland mina prickar och jag valde de här tre till veckans tema som jag tycker passar bra.

Prickig

Underbart härliga prickar på en lite småprickig yta… Men vad är det för något??
 
Domino

Gamla klassiska dominobrickor med sina prickar

Tärningar

Sen blev det på tärningar. Som ni ser så har jag hålligt mig till lite spel och lek på bilderna och då kanske det blir lite lättare att gissa vad första bilden föreställer…🙂

Fler bidrag hittar ni på

banner

25 thoughts on “Fototriss: Prickigt

  1. Snygga prickar!
    Jag har ingen aning om vad dina första prickar är, kanske vävtapeten till något våtutrymme? Du får gärna berätta.
    Jag gillar dominobrickorna, snyggt foto.🙂

  2. Här satt jag hela Lördagskvällen och funderade, så var det så enkelt, det verkar ju finnas hur mycket prickar som helst runt oss. Den sista är min favorit, kul att du körde svartvitt, det höjde den ordentligt.

Kommentera

