Hittade istappar….

Har haft en helt underbar helg med väldigt trevligt sällskap på både fredag och lördagskväll. Det känns i huvudet i dag kan jag säga och jag är ganska trött och det är soffläge som gäller. Nu har Therese fått ett nytt smeknamn av mig ”aperitif”, jag undrar varför? haahahaaa! Nåväl hennes aperitifar har inte helt slagit ut mig och jag har varit ute ett tag i det fantastiskt fina vädret och fotat lite men jag hade inte så mycket energi så det blev inte så länge. Jag har inte orken till att var med i fototrissen denna helg känner mig allt annat än glamour, så jag kör en egen liten fototriss istället av dagens fotande🙂

istapp

istapp

One thought on “Hittade istappar….

Kommentera

