Reagardiner

Jag var och handlade före helgen och hittade en del billiga femtio-kronors gardiner som jag tyckte var rätt ok. Nu har jag bytt gardiner både på över och undervåningen och det känns skön nu när det börja att ljusna ute. Är ledig idag och jag tänker inte göra så mycket förutom att plocka upp efter Lee som dräller saker överallt. Har beställt biljetter så vi ska fara och kolla på Moraträsk på söndag det ska bli kul att se om Lee tycker det är lika roligt att se på dem i verkligheten som på tv.

gardin

Den här gardinen hamnade i sovrummet och den tar sig ganska bra där med tanke på priset

gardin

Jag fastnade för den här gardinens härliga pertolgröna färg och den blev upphängd i vardagsrummet.

4 thoughts on “Reagardiner

  1. Åh, bara ÄLSKAR båda… Fanns de, var? Och fanns det paneler?
    Gillar båda – så jag kan inte välja…😉 Finns plats i huset få båda dessa och jag drömmer om att få ner julgardiner, ja…….😛 Jag njuuuuuter av dina bilder och vill-ha-känslan blir mycket stor!!!🙂
    Må så grankott…
    Kramis Bim

    • 🙂 Jag köpte dom på Coop Forum här i Skellefteå. Den grönblå gardinen har funnits där som panel men den tog slut fort och jag hann inte med så jag köpte öljettlängder istället🙂

Kommentera

