Storstädning

Nu har jag och till viss hjälp av lilleman haft storstädning här hemma och det känns kanonbra att röja och städa ordenligt. Det är ju runt -20 grader ute så då passar det ju kanonbra med inneaktivitet. Känns bra att vi även har städat upp och rensat undan bland hans leksaker och ställt bort en del i hans rum uppe. Det har även rensats bort en hel del jobbiga tankar. Jag pratade med min fina vän igår och fick hjälp av henne med bortrensningen hon får mig alltid på bra humör och lyfter en när det är jobbigt. Säger bara TACK för att du finns i mitt liv. Solen lyser idag och jag får längtan till takdropp och vårkänslor och ut och fotografera när vädret är humant. Det blev dock lite bilder tagna inne idag när ljuset var bra och Lee sov sin lunchvila. Det är så superkul och gött för själen med fotograferande.

Tavla

Hängde upp den här tavlan idag i vårt extrarum uppe, och det var på tiden den har stått oupphängd länge.

Frukt

Sen blev det bl.a en bild av frukt och det är ju alltid smaskens och mycket engergigivande nu i vintermörkret.

5 thoughts on “Storstädning

Kommentera

