Måndag och ledig idag

och det känns helt underbart att jag har fått vara ledig flera dagar och bara vara och fortsätta kurera oss. Har haft otroligt ont i huvudet i helgen… kan det vara för mycket Wordfeud spelande tro?? Nej det är förkylningen som är väldigt seg och långvarig. Tycker det ska bli skönt att fara och jobba imorgon fast det är ett långpass. Jag och Lee har varit ute och skottat snö igen på förmiddagen och åkt lite pulka, skönt bara man är rätt klädd. Jag såg att mina tulpaner håller på att göra sitt så jag passade på och tog fram kameran för att ta några bilder innan dom ruttnar helt!

Tulpan

Tulpan

Tulpan

Tulpan

Jag tycker att bilderna blev rätt hyffsade och liknar lite grann en orkidés utvikta blad. Jag känner att jag behöver bli mycket bättre på det här med ljussättning för att få bra bilder när jag fotar inne.

6 thoughts on “Måndag och ledig idag

  1. Elände med envisa förkylningar. Bara att värka ut dem.
    Bilderna blev jättefina. Tulpaner som håller på att vissna är mycket intressantare att fota egentligen. Lite roligare former då.
    Kram

  2. Just a short note to say thank you for visiting my new blog site and your nice comment about the image. The blog is still pretty raw and in development after 2 weeks.

    Will checkin on your site from time-to-time. Thanks for taking part in the challenge.

    ~ Best ~

Kommentera

