Testar

olika teman igen. Jag kom inte riktigt överens med hur widgetsarna visades på förra temat. Så jag tror att jag använder den här ett tag nu. Söndag idag hela dagen och det känns bara bra då jag inte riktigt är okej ännu. Är ledig i morgon så då hinner vi pigga på oss ordentligt. Ja då man inte kan var ute och fota så blir det att fota inne istället här är några dagsfärska bilder!

Lee

Här har vi en väldigt fokuserad Lee som är upptagen med lunchen

Fredskalla

Jag har inte många blommande blommor hemma men jag tog en bild på en av mina fredskallor och den är ju kanske inte den vackraste när den blommar men jag tycker att bilden blev fin ändå

7 thoughts on “Testar

  1. Sötnos!
    Jag håller mig också till bara gröna växter, eftersom alla andra tycks kila vidare så snart de hamnar inom mina väggar…

  2. The child’s face is so pure and beautiful like the white flower that followed the first photo. Just adorable. Well capture. Makes you hope and dream like a child does. Thanks for today’s wonderful inspiration.

Kommentera

