Jag är en testperson….

Jag har blivit utsedd som testperson till en ny mediasida som kommer upp i början av nästa år. Det blir en sida där vem som helst kan lägga ut sitt reportage, bildspel, podcast, film, personporträtt eller spel  från din dator eller från mobilen. Jag kommer att lägga ut mina bilder. Jag tycker att det låter hur spännande som helst och det ska bli kul att få vara med från direkta början med alfatestningen. Det är vår lokala tidning som ska göra denna nya mediasida och den kommer att nå ut till många läsare, säger bara SKOJ🙂

2 thoughts on “Jag är en testperson….

Kommentera

