Tjooooohoooo….

känner jag just nu. Har kommit hem från ett nitton timmars jobbpass och har gjort bort handlingen vad som vi behöver för ett par dagar framöver och får jag som jag vill idag så tänkte jag fara ut och fota lite efter lunchen. Tycker det är så himla fint ute nu när det ligger så mycket snö på träden. Jag ska alldeles strax fara på dagis och hämta hem lillhjärtat känns skönt att få hem honom igen och få mysa. Han brukar vara extra kramig när han har varit på dagis och det har jag absolut inget emot….

Kommentera

