Fototriss: Gammal

Gammal är temat i fototrissen den här veckan och jag tog cykeln och kameran i sikte på något som skulle passa temat. Den här ladan vad det första som jag tyckte stämde bra på gammal så då blev det att ta lite bilder av den. Kanske inte det finaste på bild men man ser ju verkligen på träet och dess sprickor att den har stått där länge.

20 tankar om “Fototriss: Gammal

  1. Jag gillar gamla byggnader som fått utstå både sol och vind genom åren. Kanske har det blivit nött och slitet, men de står fortfarande kvar. Fin triss!

  2. Sådana gamla lador är väldigt vackra!

    Jag tror att det är vi svenskar som vill ha ordning och reda på en kyrkogård…det är ju ingen fel enligt deras tro och jag brukar aldrig besöka kyrkogårdar när jag är ”turist” men denna fascinerade mig så att jag måste besöka den. Det är vackert där – inte alls kusligt eller känslan av att det är förfallet….historiska vingslag hörs och det finns museum där också så man får hela historien med sig….

Lämna en kommentar