Sommar, sommar, sommar…

och snart semester. Känner att jag är ganska sliten och trött nu. Det är mycket som händer runt om mig som jag känner att jag inte rikigt hinner tänka och fundera ordenligt vilken väg jag ska ta. Det gör ju inte saken bättre att jag har en förkylning i kroppen nu. Tack och lov så är jag ledig i helgen och ska vara hemma och kramas och bara vara med lilleman. Förhoppningsvis så hinner jag sortera och lägga en del tankar i rätt fack. Jag hann fara till centrum i morse och ta en blid av de här härliga tulpanerna innan jag hämtade Lee på dagis. Tycker det är en sådan härlig färgklick och man blir glad i sinnet!

One thought on “Sommar, sommar, sommar…

Kommentera

