Fototriss: Ny

Jag jobbar nu hela lördagen men kände att jag ändå ville vara med i veckans triss. Så jag letade snabbt något nytt att fota av innan jag for till jobbet. Den första bilden är ett nytt fotomagasin som jag har köpt för någon dag sedan men inte hunnit läsa ordentligt. Sen har jag veckans nya reklam som dimper ner i brevlådan och för er som vill veta har jag inte satt upp någon ”Nej tack till reklam” på min brevlåda. Jag tycker det är ganska trevligt att sitta och kolla igenom och se om de har några nya bra erbjudanden.

Fler bidrag hittar ni på

banner

15 thoughts on “Fototriss: Ny

  1. Här fick jag mig ett gott skratt:-) Då syftar jag på reklamen. Maken älskar att gå igenom allt som dimpar ner. Personligen gillar jag den också, jag menar pappersindustrin ska väll också få leva.
    Vilken innovativ triss:-)

  2. Jag har också köpt den där tidningen, den är bra, men förra numret var bättre. Det roligaste i den var tipset från en berömd naturfotograf. Glöm inte ficklampan så du hittar tillbaka hem när det blivit mörkt. Väldigt basic alltså :)

Kommentera

